Doorgaan naar inhoud
Reviews ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Voor 23:45u besteld, morgen in huis! | Geen verzendkosten | gratis sample bij iedere bestelling
Reviews ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Cryopen

Wat is een CryoPen?

Een innovatief, snel en bovenal pijnloos alternatief voor de scalpel bij het verwijderen van huidimperfecties doormiddel van bevriezing. Ideaal voor het verwijderen van moedervlekken, wratjes, fibromen (wild vlees) en ouderdomsvlekken.

• Zeer nauwkeurige behandeling van huidletsel, zonder aantasting van gezond weefsel. De behandeling is dan ook pijnloos en is zeer snel want deze duurt slechts 5 tot 30 seconden!
  • De CryoPen kan overal op het lichaam ingezet worden, zoals op het hoofd, gezicht, hals, decolleté, handen en zelfs op en rondom het oog(lid).
  • De CryoPen heeft voldoende vrieskracht voor een mooi resultaat al na 1 behandeling. Met de Cryopen wordt op een snelle manier, uitsluitend lokaal, het ongewenste weefsel bevroren.
  • Door de constante druk van 55 bar en een temperatuur van -89 graden Celsius kan er tot op de millimeter nauwkeurig, zowel in de oppervlakte als in de diepte (tot wel 6mm!) behandeld worden.
  • De Cryopen kan op ieder gewenst moment gebruikt worden voor een pijnloze, snelle behandeling.
  • Met de Cryopen kunnen de meest voorkomende huidlaesies (huidletsels) pijnloos, nauwkeurig en snel behandeld worden door middel van bevriezing met constante druk. Het behandelde weefsel sterft af en wordt binnen twee weken door het lichaam weer vervangen door gezond weefsel.
  • De behandeling, bekend als cryotherapie, is een uitgebreid geteste procedure, die wereldwijd medisch en FDA is goedgekeurd.

Hoe gaat een CryoPen behandeling in zijn werk?

• De behandeling is pijnloos en zeer snel want deze duurt slechts 5 tot 30 seconden! Na de behandeling wordt het gebied rood.
  • Er kan een rood tot zwarte verkleuring van de huid ontstaan. Hierna vormt er zich een korstje. Na 1 a 2 weken valt het korstje eraf en een mooie nieuwe huid onthult zich!
  • Probeer de eerste 24 uur na een behandeling heet douchen, sauna, zwemmen en baden te voorkomen.
  • Nadat er een nieuwe huid is ontstaan is het belangrijk om deze niet bloot te stellen aan UV licht voor tenminste een periode van 4 weken. Dagelijks gebruik van een zonbescherming met een SPF 50 wordt daarom geadviseerd.

Wat zijn de voordelen?

• Veilig, snel en efficiënt.
  • Pijnloze behandeling.
  • Geen ongewenste bijwerkingen.
  • Uiteraard geheel steriele.
  • Geen verdoving nodig.
  • Voldoende vrieskracht voor een mooi resultaat al na 1 behandeling.

Vergoeding door zorgverzekeraar

Een CryoPen behandeling kan in sommige gevallen geheel of gedeeltelijk vergoed worden vanuit de zorgverzekering. Dit is afhankelijk van het aanvullend verzekeringspakket. Vraag je zorgverzekeraar naar de polisvoorwaarden. Estheclinic is aangesloten bij de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten. Onze huidtherapeuten staan geregistreerd in het Kwaliteitsregister Paramedici.

Afspraak maken

Voorafgaand aan de eerste behandeling bespreek je tijdens een intakegesprek je vragen, wensen en verwachtingen.

De huidtherapeut bekijkt je huid en stelt een aantal belangrijke vragen over je huid en algemene gezondheid. Vervolgens stelt de huidtherapeut in samenspraak met de client een persoonlijk behandelplan op en krijg je een bijbehorende prijsindicatie.

Na het tekenen van de behandelovereenkomst kan een afspraak gepland worden voor de eerste behandeling.

We zijn ervan overtuigd dat we veel mensen kunnen helpen met onze effectieve behandelmethoden, daarom steken we graag tijd en energie in goed advies.

Wil je meer te weten komen? Stuur dan een bericht naar ons.